• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • У Києві з’явився Інтернет по-корейськи

У Києві з’явився Інтернет по-корейськи

2012-03-07

/Files/images/novini/Internet.png

Днями у жителів столиці з’явилася нагода ще ближче ознайомитися з безкінечними можливостями Всесвітньої мережі завдяки відкриттю україно-корейського Центру інформаційного доступу (ЦІД). Створення ЦІД ініційоване Національним інформаційним агентством Південної Кореї (National Information Agency) та підтримане Університетом «Україна», на базі якого діятиме центр.

Як відомо, National Information Agency (NIA) засноване у 1987 р. з метою розвитку інформаційних технологій у громадських і приватних секторах, зокрема сприяння доступу громадськості до Інтернету. NIA намагається впровадити проекти, які реально можуть збагатити й полегшити життя корейських людей, йдеться зокрема про ті проекти, які забезпечують життєдіяльність електронного уряду. Побудова центрів інформаційного доступу по всьому світу є одним із аспектів діяльності NIA, покликаних популяризувати напрацювання Кореї у царині інформаційних технологій, налагоджувати інформаційну співпрацю та ділитися досвідом.

Варто сказати, що NIA не одразу зупинило свій вибір на Університеті «Україна». Маючи на меті створення чергового інформаційного центру, представники агентства розглядали не тільки численні державні ВНЗ столиці, але й інші країни. Втім, вибір упав саме на «Україну», що, за словами Президента університету Петра Таланчука, стало для закладу почесним і вкрай корисним подарунком. Створений центр став 29-м у світі, але першим в Україні. Подібні центри інформаційного доступу діють у В’єтнамі, Філіппінах, Узбекистані, Парагваї, Перу, Болівії та інших країнах.

Що ж таке Центр інформаційного доступу, і хто має до нього доступ? ЦІД – багатофункціональний центр інформаційних технологій. До його складу входять Інтернет-хол, дві тренувальні лабораторії з ІТ, аудиторія для семінарів, адміністративний офіс. ЦІД оснащений найсучаснішою комп’ютерною технікою, в його кімнатах панує комфортна атмосфера у стилі хай-тек. Даний центр відкритий не тільки для студентів та співробітників Університету «Україна», але й для всіх охочих жителів столиці і Святошинського району зокрема, на території якого, власне, і діятиме центр. Також на базі ЦІД будуть впроваджені спеціальні навчальні програми для підвищення комп’ютерної грамотності населення, над чим уже працює директор центру Вячеслав Поліновський. Для забезпечення технічної підтримки та експлуатації ЦІД було здійснено підготовку операторів серед співробітників Університету «Україна», які пройшли стажування в Сеулі.

На відкриття центру завітали поважні гості з української та корейської сторін, зокрема Кім Ін Цжун – посол Республіки Корея в Україні, Чанг Кванг Су – заступник міністра держуправління та безпеки Республіки Корея, представники Національного інформаційного агентства Республіки Корея. Церемонія була не лише багатонаціональною, але й полілінгвістичною. В мовному арсеналі доповідачів була корейська, англійська, українська, російська і, звісно, універсальна мова жестів на випадок труднощів перекладу. Голова комітету у закордонних справах Олег Білорус звернувся до присутніх пристойною англійською і пообіцяв, що наступного разу із панами-корейцями розмовлятиме їхньою рідною мовою. Філологічний ентузіазм був схвалений не лише азійськими побратимами. Голова Святошинської райдержадміністрації Сергій Рюмшин запропонував на базі Центру інформаційного доступу запровадити вивчення корейської і додав, що така ініціатива вкрай актуальна з огляду на те, що у Святошинському районі успішно діє гімназія східних мов. Пропозицію підхопив культовий український політолог Валерій Бебик, запропонувавши проводити у ЦІД олімпіаду з корейської мови для школярів і студентів.

– Тим паче, в журі ми можемо запросити носіїв корейської мови, пана заступника міністра та пана посла, – додав Валерій Михайлович.

Варто зауважити, що у співпраці з Кореєю Україну приваблює не лише обмін досвідом в інформаційній, технічній та мовній сферах. Як один із «азійських тигрів» Південна Корея є прикладом економічного дива, на яке сподівається й Україна. Товари під брендами «LG», «Samsung», «Daewoo», «Hyundai», «KIA» заполонили півсвіту. І навіть морква по-корейськи не здає позицій на столах гурманів. Що ж, нам є чому повчитися у працелюбних азійських друзів.

Тала Пруткова

Джерело: http://kyiv.osp-ua.info/index.php?newsid=20815

Кiлькiсть переглядiв: 24

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.